I'm the happiest person in the world ♥

Nu ska jag försöka ta tag i den här bloggen igen.
Och försöka uppdatera varje dag,men inget man lovar.
Kan kortfattat berätta om min helg lite.

Fredag:började med att efter skolan åkte jag in till stan med elina och cajsa
och sen träffade jag melina och så åkte vi hem till mej och kollade på idol
och hade de mysigt.

Lördag:vi vaknade vid tolv tiden och då åt vi vofflor,mums.
sen for melina hem där vid två tiden kanske och sen vid tre tiden for jag till baltic
för vi hade match klockan fem och den vann vi, 
sen stannade jag kvar och kollade på herrarnas och den vann dom också :D

Idag:Idag har jag bara legat i sängen och lyssnat på musik och gjort lite läxor,chill!
Helgen har gått fort och ny vecka börjar imorgon,plus i kanten är att vi har bara
fem prov kvar,så veckorna får gå fort nu och proven får gå bra dom också.






Kommentarer
Postat av: Anonym

vf e du happiest person

2009-11-16 @ 21:53:48
Postat av: emma

sv: hm..jaa ;)

2009-11-17 @ 16:32:30
URL: http://emmasofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0