åter en söndag

vad har jag riktigt gjort idag? svar:ingenting,precis ingenting.
vaknade klockan ett gick upp,insåg att de inte fanns nått att göra gick
och la mej i sängen igen och såg på ett x antal avsnitt av oc,efter jag
sett färdigt en cd gick jag och gjorde mina läxor och nu sitter jag här och
kolla på bonde söker fru repris,vilket liv man har de var det jag vill komma fram till! :D

igår hade vi träning två timmar och sen match i två timmar,var man död sen eller?
förövrigt gick de inte så bra igår heller,hehe.
ifredags var några tjejer till frida också,de var riktigt roligt,jag hade min kamera med
men de blev inte så många bilder..jag är kass på att fota och ha kameran med mej.
nu ska jag fortsätta ha ett liv och lyssna på musik. peace & love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0